PRAY FOR MH370 : 48 hours after Malaysia Airlines Boeing 777 with 239 passengers disappeared over South China Sea

May the Lord have mercy on the crews and passengers of MH370. Open the eyes of those that are searching, and comfort those who are waiting anxiously for the news of their loved ones.

We can only do so much because we are humans, no technology is higher than God's will. In this hour of darkness, we may feel hopeless, only faith can carry us through. In the name of the Lord, and His son Jesus Christ, have mercy on your children, forgive their sins, and have mercy on us.

"Even though I walk through the darkest valley, I will fear no evil, for you are with me; your rod and your staff, they comfort me." - Psalms 23:4

Tiada kapal terbang yang boleh hilang depan mataMu ya Allah, Tuhanku yang maha Penyayang, dan Yesus Kristus yang Maha Tahu.

Semoga Tuhan merahmati krew dan penumpang MH370. Buka mata orang-orang yang sedang mencari, dan beri keselesaan mereka yang sedang menunggu cemas untuk berita orang yang tersayang.

Kita hanya boleh berbuat demikian banyak kerana kita adalah manusia, tidak ada teknologi adalah lebih tinggi daripada kehendak Tuhan. Dalam waktu kegelapan ini, kita mungkin berasa putus asa, hanya iman boleh membawa kami. Dengan nama Tuhan, dan anakNya Yesus Kristus, kasihanilah anak-anak anda, ampunilah dosa-dosa mereka, dan berilah rahmat kepada kami.

"Meskipun aku melalui lembah yang gelap, aku tidak takut bahaya, sebab Engkau menemani aku. Engkau melindungi aku seperti seorang gembala melindungi dombanya dengan tongkat dan gada." - Mazmur 23:4
 
#PRAYFORMH370

Comments

Popular Posts